معرفی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال mydmc.ir
نوشته شده توسط : عادل طالبی

دیجیتال مارکتینگ یکی از جدیدترین حوزه‌های کسب‌و‌کار است. افرادی که این مهارت را یاد می‌گیرند، می‌توانند با کسب تجربه در یک شاخه، به متخصص آن حوزه تبدیل شوند.

آقای عادل طالبی، یکی از باسابقه‌ترین مدرسین بازاریابی دیجیتال، به‌صراحت در تمام وبینارها و گفتگوهایشان تأکید کرده‌اند که مسیر حرفه‌ای شدن در حوزه دیجیتال مارکتینگ مانند پخت آش است، باید جا بیفتد. به‌علاوه ایشان در ویدیوهایشان هر جا صحبت از دیجیتال مارکتینگ می‌شود می‌گویند: «بازاریابی دیجیتال، آمپول، قرص، کپسول یا شربت ندارد. باید وقت بگذارید، بیاموزید، تجربه کنید تا در نهایت بتوانید تجربه موفقی در کسب‌وکار در فضای آنلاین داشته باشید.»

هر چند دیجیتال مارکتینگ در ابتدا ساده به نظر می‌رسد،  اما اگر از صاحبان کسب‌وکارهای موفق در این زمینه بپرسید، اکثر آن‌ها مهارت بازاریابی آنلاین را از یک مدرس آموخته‌اند. چراکه به این باور رسیده‌اند برای جا افتادن در دنیای کسب‌وکار، مطالعه و ترجمه سایت‌های خارجی هرگز کافی نیستند و باید برای یادگیری این فن در کلاسی شرکت کرد که مدرس آن از ارائه تجربیات خود ترسی نداشته باشد.

 دیجیتال مارکتینگ به‌عنوان یکی از چندین شغل پردرآمد در ۵ سال آینده در منابع مختلف معرفی شده است  و با توجه به تغییر زندگی و گرایش مردم به خرید‌های آنلاین، دور از انتظار هم نیست. دنیای مجازی به‌قدری به دنیای حقیقی پیوند خورده که اگر در فضای آنلاین از شما نام و نشانی به چشم نخورد، فرصت‌های زیادی را از دست‌ داده‌اید. کسب‌وکارهای موفق در طی سال‌های آینده، آن‌هایی خواهند بود که بتوانند چهره واقعی‌شان را به مشتریان و افراد نشان دهند. یکی از بهترین راه‌های افزایش فروش و کسب موفقیت نه‌تنها در زمینه شغلی بلکه در زمینه برندسازی شخصی، شرکت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال و یادگیری صفر تا صد مهارت‌های بازاریابی اینترنتی است.

 

منبع: زومیت





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: